ثبت شکایات

مشتری گرامی،

مدیریت ارتباط با مشتریان قاصدک ، آماده دریافت، بررسی و پاسخگویی به درخواست ها ، انتقادات و شکایات شما در زمینه فروش ، خدمات پس از فروش و کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده می باشد.این واحد مستقیما زیر نظر مدیرقرارداشته و در کوتاهترین زمان ممکن به درخواست ها و شکایات شما رسیدگی خواهد نمود.لطفا موارد را به ایمیل info@ghasedaknrp.ir ارسال نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی گردد

 

فروشگاه قاصدک

 

 

 

سامانه فروش اقساط محصولات سامسونگ
مشتری گرامی
شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ادامه ، وارد قسمت فروش اقساطی شده و با تکمیل کردن اطلاعات خواسته شده کد رهگیری دریافت نمائید. فروشگاه پس از بررسی اطلاعات حساب جاری شما ، ظرف حداکثر 72 ساعت ، نتیجه را بر روی سایت گذاشته و شما می توانید با وارد کردن کد رهگیری خود در کادر زیر ، مطلع شوید که آیا امکان خرید اقساطی برای شما وجود دارد یا خیر.
محل ورود کد رهگیری: